Regulamin Pensjonatu Villa Polanica **** w Polanicy-Zdroju
Prosimy z zapoznanie się z obowiązującymi w naszym pensjonacie zasadami. Pozwoli to obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a my będziemy mogli spokojnie skoncentrować się na zapewnieniu Państwu miłego i przyjemnego wypoczynku.
1. Właścicielem Pensjonatu jest firma A. S. Production Arkadiusz Stolarski, z siedzibą przy ul. Piastowskiej 67 80-363 Gdańsk, NIP 6161117934 REGON 191842541.
2. Szczegółowy cennik usług dostępny jest w zakładce "cennik", a ofertę i jej dostępność można sprawdzić w zakładce "rezerwacja".
3. Po dokonaniu rezerwacji hotelowej i wpłaceniu zadatku gwarantującego rezerwację, klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
4. Pokoje wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy się o godzinie 11:00 dnia następnego.
5. Należność za pobyt winna być uregulowana najpóźniej w dzień wyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem rezerwacji pokoju.
6. Przy korzystaniu z tzw. kredytu hotelowego w Restauracji, goście proszeni są o podpisanie paragonów.
7. Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe. W celu potwierdzenia tożsamości prosimy wypełnić kartę meldunkową i okazać na prośbę obsługi Recepcji dokument z fotografią.
8. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:30 do godziny 6:00.
9. Gość nie może przekazać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
10. Osoby odwiedzające proszone są o opuszczenie pensjonatu do godziny 23:00.
11. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym porządek i zasady regulaminu w trakcie przebywania na terenie obiektu, a także może żądać natychmiastowego opuszczenia pensjonatu bez zwrotu opłaty uiszczonej za pobyt.
12. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe oraz pieniądze pozostawione w pokojach, a także za utratę lub uszkodzenie samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
13. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy.
14. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach nie wolno używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenie pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
15. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju będą odesłane na wskazany adres na koszt Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, rzeczy przechowywane będą przez okres 1 miesiąca, a następnie niszczone.
16. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych naszych Gości.
17. Parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscu wyznaczonym do tego celu. Parking jest niestrzeżony.
18. Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących co do jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas nie zależnych np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
19. W obiekcie zabronione jest chodzenie w butach narciarskich. Obuwie należy przechowywać w miejscu do tego przeznaczonym.
20. Zabronione jest wnoszenie sprzętu narciarskiego, rowerów, itp. do pokoi. Należy przechowywać je w miejscu do tego przeznaczonym.
21. Ze względu na komfort i bezpieczeństwo oraz unormowania prawne, naszych Gości obowiązuje ZAKAZ PALENIA na terenie całego obiektu, poza balkonami. Palenie na terenie pensjonatu grozi grzywną w wysokości 400zł.
22. Celem gwarantowania rezerwacji w naszym pensjonacie przyjmujemy tylko zadatki.
23. Klientowi przysługuje prawo do reklamacji. Reklamację należy zgłosić najpóźniej w przeciągu 7 dni od wyjazdu lub świadczenia usługi. Reklamację można wysłać pocztą na adres: Pan Grzegorz Kopij, Pensjonat Villa Polanica, ul. Matuszewskiego 8 57-320 Polanica-Zdrój lub na maila marketing@villapolanica.pl. Dokumentacja powinna zawierać imię i nazwisko, dane adresowe klienta, termin usługi a także opis reklamownych produktów/usług. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 30 dni od momentu jej zgłoszenia (w przypadku reklamacji przesłanej pocztą liczy sie data otrzymania reklamacji).
WARUNKI ANULACJI:
- jeśli umowa zostaje rozwiązana za zgodą obu stron, to zwracają one sobie wzajemnie świadczenia, w tym także zadatek;
- jeśli umowa została wykonana prawidłowo, zadatek zostaje zaliczony na poczet ceny;
- jeśli umowa nie została wykonana, z uwagi na rezygnację strony, która zadatek dała, zadatek przepada na rzecz biorącego zadatek;
- jeśli umowa nie została zrealizowana z przyczyn leżących po stronie biorącego zadatek, strona dająca zadatek może od umowy odstąpić i żądać zwrotu w podwójnej wysokości.
24. Po upływie terminu pobytu Gość jest zobowiązany pozostawić otrzymane klucze w Recepcji. Wszelkiego rodzaju uwagi lub niedopatrzenia prosimy zgłaszać w Recepcji.
Dziękujemy za uwagę i życzymy Państwu miłego pobytu w naszym pensjonacie.
Oferty
-
SKI BREAK w Zieleńcu z noclegiem w VILLI POLANICA****3-4 dni, od 167 zł /osoba/noc
-
WIOSNA, WIOSNA... ach to Ty! na Ziemi Kłodzkiej4-5 dni, od 167 zł /osoba/noc
-
Romantyczny Weekend we Dwoje3 dni, od 320 zł /osoba/noc
-
Weekend relaksu3 dni, od 475 zł /osoba/noc
-
Po Prostu Weekend3 dni, od 285 zł /osoba/noc
-
Biznes z klimatem2-6 dni, od 250 zł /osoba/noc